KONKURS ZA POSAO – FINANSIJSKI MENADŽER ILI FINANSIJSKA MENADŽERICA UDRUŽENJA „ZABORAVLJENA DJECA RATA“
Ukratko o Udruženju:
U Bosni i Hercegovini često govorimo o posljedicama rata, ali vrlo rijetko o jednoj od najranjivijih kategorija – „djeci rođenoj zbog rata“ koja su doživjela povrede prava djeteta. Rezultati dosadašnjih istraživanja, izvještaji UN-a i novinarski izvještaji upućuju da „djeca rođena zbog rata“ , nerijetko nepriznata i odbačena od strane očeva, i ostavljena na brigu i staranje majkama i/ili zajednici u kojoj su rođena, odrastaju uskraćena za brojna prava djeteta i sa mogućim problemima identiteta, stigme, diskriminacije, marginalizacije i/ili izolacije.
Udruženje Zaboravljena djeca rata osnovano je 2015. godine od strane nekoliko entuzijasta – aktivistica za ljudska prava i “djece rođene zbog rata” iz Bosne i Hercegovine, koja su ostala u sjeni rata i poraća, nevidljiva i neprepoznata kao vulnerabilna kategorija djece, u zemlji porijekla svojih majki i/ili zemlji porijekla svojih bioloških očeva.
Udruženje Zaboravljena djeca rata je prvo i trenutno jedino udruženje u regiji i šire koje na potpuno drugačiji način pristupa tematici djece rođene zbog rata. Prvo koje radi na društvenoj i pravnoj vidljivosti, prvo koje okuplja članove, a koji pripadaju gore navedenim kategorijama.
Više informacija o Udruženju možete pronaći na sljedećem linku: https://zdr.ba/
Udruženje ”Zaboravljena djeca rata” objavljuje konkurs za angažovanje finansijske/og menadžera/ice na period od minimalno 12 mjeseci na puno radno vrijeme (100%), uz mogućnost produživanja ugovora uz obostrani pristanak za dalju saradnju.
USLOVI ZA PRIJAVU:
- Minimalno srednja stručna sprema iz oblasti administrativno-finansijskog poslovanja (Poželjne su prijave i kandidata sa diplomom visokog obrazovanja – fakulteti, visoke škole. Osobe koje su završile privatno obrazovanje u ovoj oblasti se također mogu javiti na konkurs). Udruženje “Zaboravljena djeca rata” podržava i kandidate koji nemaju navedenu stručnu spremnu da se jave na ovaj konkurs jer kroz svoj rad aktivno učestvujemo u procesima neformalnog obrazovanja za kojeg sigurno tvrdimo da je jednako vrijedno kao i formalno/državno obrazovanje;
- Poznavanje administrativno-finansijskog poslovanja udruženja na nivou Bosne i Hercegovine što uključuje Federaciju BiH, Republiku Srpsku i Brčko Distrikt;
- Jedan od glavnih uslova jeste iskustvo u radu u nevladinom sektoru u oblasti administrativno-finansijskog poslovanja. Minimalno iskustvo u radu je 2 godine sa minimalno 1 preporukom prethodnog poslodavca;
- Poznavanje engleskog jezik (B2 i C1 stepen)
- Poznavanje rada na računaru (MS Office paket, internet) – potrebno je posebno poznavanje financijskih programa kao što je MS Excel. Kandidati moraju imati minimalno 2 godine radnog iskustva u navedenim programima;
- Poželjno iskustvo u radu na projektima koji podrazumijevaju znanje iz kompleksnijih administrativno-financijskih poslova (npr. EU projekti, projekti sa grantom većim od 80.000 BAM);
- U sklopu email-a sa prijavom dostaviti nazive minimalno 1, maximalno 3 projekta na kojem ste bili prethodno angažirani, te organizacije ispred kojih ste bili angažirani na navedenim projektima;
POŽELJNE VJEŠTINE KANDIDATA/KINJE:
- Motivacija za društveno odgovornim radom;
- Sposobnost rada u timu;
- Dobre komunikacijske vještine;
- Izražena želja za napredovanjem i izgradnjom novih znanja i kapaciteta;
- Spremnost na fleksibilno radno vrijeme u odnosu na organizacijske aktivnosti i obaveze – po dogovoru sa organizacijskim timom;
OPIS POSLOVA:
- Upravljanje finansijskim sredstvima (priliv i odliv);
- Aktivna komunikacija sa računovodstvom Udruženja;
- Posjete svim ustanovama koje su povezane sa finansijama Udruženja (poreska uprava, banke, uprave, itd) – finansijski menadžer/ica će imati pomoć finansijskog asistenta/ice;
- Adekvatno i efikasno arhiviranje finansijske dokumentacije Udruženja;
- Savjetovanje pri donošenju poslovnih odluka;
- Budžetiranje i planiranje (projektno i organizacijsko budžetiranje i planiranje);
- Mjerenje i kontrola finansijskih priliva/odliva odnosno jednomjesečna analiza finansijskih aktivnosti u saradnji sa predsjednicom i timom Udruženja;
- Kreativno poboljšanje kontrole troškova – finansijski menadžer/ica će dobiti mogućnost prilagodbe administrativno-finansijskog sistema i protokola Udruženja;
- Priprema organizacijskog završnog finansijskog izvještaja;
- Pripreme i pregled projektnih finansijskih izvještaja u skladu sa obavezama Udruženja prema državi i donatorima, te onima koji su bili dio implementacije projekta;
- Obaveza kontinuirana komunikacija sa organizacijskim timom, predsjednicom Udruženja i projekt koordinatorima;
- Pisanje mjesečnog Time Sheeta;
- Prisustvo sastancima Udruženja (svakih 15 dana po 1 sastanak u svrhu monitoringa aktivnosti);
- Pisanje projektnih aplikacija (obavezno 1 aplikacija tokom 12 mjeseci)
OBAVEZE UDRUŽENJA PREMA ČLANOVIMA TIMA:
- Udruženje se obavezuje na ispunjavanje svih dogovorenih uslova rada, a koji će biti navedeni u ugovoru o radu. Dva primjera ugovora zadržava Udruženje, jedan angažovana osoba;
- Udruženje se obavezuje na blagovremeno obavještavanje o potencijalnim izmjenama u sklopu projekata;
- Udruženje se obavezuje na poštivanje radnog odnosa i ljudskih prava i sloboda angažovane osobe;
- Udruženje se obavezuje da će u toku obavljanja rada pružati sve nužne podatke, dodatna objašnjenje i dokumentaciju.
- Udruženje se obavezuje da isplaćuje mjesečnu naknadu za obavljeni posao, a koja će biti definisana ugvorom.
Molimo vas da na email info@zdr.ba pošaljete sljedeće dokumente:
Predmet/subject email-a: PRIJAVA_FINANSIJSKI MENADŽER/ICA
- CV;
- Motivaciono pismo na BHS jezicima, te prijevod motivacionog pisma na engleski jezik;
- Preporuka od prethodnog poslodavca;
- Dokaz o 2 godine radnog iskustva u polju administrativno-finansijskog poslovanja;
- Dokaz o iskustvu u radu u nevladinom sektoru.
Napomena: U motivacionom pismu odgovorite na sljedeća pitanja:
- Zašto želite biti dio tima Udruženja Zaboravljena djeca rata? Koja je vaša motivacija da podržite naš rad?
- Zašto ste baš vi prava osoba za ovaj posao?
- Navedite svoja tri cilja u području karijere/života i odgovorite na pitanje „Na koji način se ovaj posao uklapa u ciljeve koje želite postići u svojoj karijeri/životu?“
- Šta dodatno možete ponuditi Udruženju tokom svog angažmana?
- Da li želite učestvovati u programima izgradnje kapaciteta organizacijskog tima tokom angažmana u Udruženju Zaboravljena djeca rata?
TRAJANJE KONKURSA I ANGAŽMANA:
- Konkurs traje do 10.02.2023. do 12:00.
- Proces selekcije završava 25.02.2021. Proces selekcije podrazumijeva pregled prijavne dokumentacije, te intervju sa selekcijskom komisijom. Svi intervjui će se obavite putem Zoom platforme.
- Probni rad odabranog kandidata/kinje traje od 01.03.2023. do 31.03.2023. nakon čega slijedi potpisivanje ugovora o radu (puno radno vrijeme, 8h)
- Početak rada (prvi radni dan): 01.04.2023.
- Produženje ugovora ovisi o učinkovitosti izvršavanja zadataka i dužnosti, ali i obostranoj saglasnosti Udruženja i izvršioca/izvršiteljice navedene funkcije. Svakako, produženje ugovora ovisi i o finansijskim mogućnostima Udruženja koje finansijski menadžer/ica i ostatak tima zajedničkim radom mogu obezbijediti;